Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Det är inte lätt när det är svårt.

Uhj vad jag är trött på detta nu!
Jag har knappt sovit nånting inatt.. Jag kunde inte bestämma mig hur jag skulle ligga, det var varmt, trångt, jag hade mensvärk, krypningar i benen och tätt i näsan. Och nu är jag tillbaka till stan igen, men ingen praktik.. Huvudvärk och illamående. Jag förstår inte, jag har varit förkyld ända sen skolan börja typ. Fast det har varit bättre och sämre. Vill sova men det går ju som det går. 
Jaja, jag skriver väl senare.
Puss och kram <3

Någon gammal random bild på mig som Alexandra har tagit x) 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback