Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Det tog på krafterna må jag säga!

Precis varit nere och handlat , det tog på krafterna! Men var liksom illa tvungen, måste ju få i mig lite mat. Så köpte halstabletter, mjölk och yoghurt + lite mer. Måste ju ha yoghurt för det gör inte ont i halsen att äta. Och göra lite varm oboy ! 
Så nu ska jag äta så jag får i mig något iaf.
Sov 2 och en halvtimme förut. Det var bra, men dock försvann inte huvudvärken jag hade som gjorde så ont att jag grina.
Väntar in älsklingen, sen blir det en tur till Glava! Imorn har jag bestämt att jag ska till praktiken oavsett vad, vill inte vara borta så mycket som förra året. Fast då gick jag igenom svåra saker så..

Men skriver senare, ha det bra baybs!
Puss och kram! <3





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback