Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hehehe.

 
Efter att ha sett filmen "Pitch Perfect" tusentals gånger kan jag ju säga att jag nog ALDRIG kan tröttna på filmen. Och jag vet varför jag kan sen den om och om igen. För att det är den enda filmen som gör mig riktigt jävla glad! 
Är jag nere och sätter på pitch perfect så blir jag på bättre humör direkt. Och, det är jävligt bra. + Har kommit fram till att Skyler Astin är jävligt snygg :) Och att Anna Kendrick är en bra skådespelare. Med tanke på att jag sett flera filmer med henne. Fast detta är nog den bästa! 
Lägger ut en bild på Skyler och Anna här! :) 
Skyler Astin
 
Anna Kendrick
 
Ha en fortsatt trevlig kväll. Btw, ni som inte sett pitch perfect tycker jag borde göra det. För jag tycker att den är riktigt bra!! 
Trailer på filmen! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback