Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hellu!

Heeeej. Hoppas allt är bra, osv. För jag mår SUPER ! Jämt klivit ur duschen så känner mig fräsch, ska sminka mig osv, sen till Klässbol till den allra bästa!

MEN morgonen imorse var fan inte allt för rolig! Sover ju ute i en friggebod. Där har jag ett el element. Det var på och de var varmt och skönt när jag skulle sova. Men, när jag vaknade.. Då var det inte på. Uttaget som det satt i hade slutat fungera, för testade med data sladden men de laddade inte heller. Var sjukt kallt! Då jag gick upp skyndade att ta på mig kläder, gick ut och det kändes som att de var 20º När det egentligen bara var 11º . Då kan man fatta hur fking kallt det var där inne. Jaja... Har inte mer att säga... Skriver senare, dags för makeup och hår fixning så ser jag bättre ut.
Puss och kram skumbanan! ♥


ps. gammal bild från mârten som jag inte ens kommer ihåg att jag tagit x) Ooops (aa'



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback