Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hockey.

Sitter och ser på hockey, går ju inte så bra för färjestad. Förlänging nu också. Dom behöver dessa 3 poängen asså! Men ska ju va glad ifall dom iaf får 1. 
Kanske klassfest med gamla klassen på torsdag (halloween fest). Är inte säker på om jag ska dit eftersom jag ska ut på lördag så blir det litt ont om pengar eftersom redan det jag ska ha till helgen försvinner 341 kr. Sen ska jag köpa present till älskling som kostar lite mer än 100 kr. Så, har inte lust att bara strö ut pengar ;) Jaja, får se hur det blir med detta! 
 
Dagen idag asså. Herregud va dryg dag :O Har ju bara suttit vid datorn, grejat med bloggen osv. Inte gjort något annat. Imorn, säkert samma där. Menmen, nu ska jag fortsätta se på hockey och hålla tummarna för färjestad.
Ha en fortsatt trevlig kväll! 
PUSS OCH KRAM 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback