Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Ja så blev det med det..

Det är ju bara typiskt att nu när jag var super trött på morgonen för att jag knappt kunnat sova inatt pga hosta, så kommer de från indianförvaltningen hit... Men ska ändå inte klaga, fick iaf lister i fönstret! Och nu är jag pigg och kan inte somna om, älsklingen tror jag slutar sent idag, vet inte riktigt. Men mamma kommer nog hit sen, hon ska färga håret och umgås med mig eftersom anton ska till  Klässbol och sätta in ljud i bilen som gick igenom besiktningen igår med blankt papper! :) Nu kan marten komma asså! Är så taggad och det vill jag inte ångra ! :) önska dock att jag var 18 men, det blir nästa år det ;) 
Blir att ligga här i sängen och försöka somna om, ;)

Puss och kram! <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback