Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

SORRY!

Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har inte haft något internet så har inte kunnat det. Har väl gjort en del grejer under tiden jag inte har bloggat men orkar inte berätta allt. Har ju fortfarande praktik på dagiset men nu är det höstlov så får ledigt en vecka nu! :) Det behövs kan jag lova! Är i Glava nu och imorn blir det till Klässbol. Ska förhoppningsvis va med bästaste vännen Alexandra på tisdag! Längtar som faaan.. Saknar henne såå mke. Och till helgen som kommer ska jag ut med pöijkera! ;)

Väntar på att idol ska börja nu, förra veckan va ju erik rapp awesome asså. Rös som fan.
Har inte mycket mer att säga. Slänger nog in ett inlägg senare eller imorn. Hare nice. Pusshej! ♥


Fick bli en bild på rosorna jag fick av älsklingen för ett litet tag sen. Så himla underbar är han. + fick en x-ray å :)
20 månader idag med denna underbara människa ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback