Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Det står skrivet i hjärtat <3

Vill bara säga att jag älskar dig Alexandra Bratvold.
Det spelar ingen roll om vi inte pratar så ofta, för man förlorar aldrig en syster! För mig är du en syster, en vän, en BÄSTAVÄN, en tättis.. Du är så speciell för mig, och du anar inte hur mycket du betyder för mig. Om jag ska vara helt ärlig så fäller jag en tår när jag skriver det här för jag saknar dig så himla otroligt sjukt mycket! 
Visst har vi bråkat en hel del, men det löser sig, för du är en utav de bästavännerna jag har, har alltid varit och kommer alltid vara!

Du & jag gumman genom vått & torrt, eld & vatten, hela livet ut.
Jag älskar dig, kommer alltid göra, syster <3






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback