Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

GTA 5.

Nu har Anton vart och köpt sig sitt älskade gta 5 som jag fått höra om i månader nu.. Kommer ha så social pojkvän nu tiden framöver. Så länge jag har min iPad, hörlurar och får se på Idol kl 20.00 är jag nöjd, kanske lite pussar å sånt vill jag ju å ha men, det måste han ha  tid för annars är jag rädd att han älskar spelet mer än mig ;) Nejdå. 

Ska vi köra på dagen idag då?
Hade servering inte värst intressant men de var bara jag och Carro sen våran lärare å. Var mycket folk och maten tog slut ! Så många matlådor såldes idag iaf! Sen kom jag till stan köpte smink, hann sitta ner i en kvart kanske sen bar det av till charlottenberg och nu så sitter man här... Blir donken sen, orka laga nån mat idag.
Blir tjockis jag ;) 

Men skriver sen! 
Puss & Kram <3

Ps. Bara jag som inte visste att han George Shaid i idol varit med i lilla melodifestivalen med låten "jag tror jag är kär" ? Kollade upp det för kände igen hans efternamn, och då hade jag rätt! Mahaha.


Skit gammal bild men ändå liksom ;) 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback