Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hallu hallå!

Här sitter jag i sängen bredvid älskling.. Fast, jag sitter med hörlurar och lyssnar på musik på iPaden medan han sitter och spelar GTA V.
Detta är kärlek det! Hehe, men såhär är det nog för de flesta flickvännerna nu när deras pojkvänner köpt sig nyaste spelet vettni! 

Det har verkligen varit en sån himla dryg dag idag, min hjärna orkade verkligen ingenting. Hade engelska, men slutade tidigare och gjorde det vi skulle göra på lektionen hemma. Har lite så där damp på Google Drive. Men detta ska jag fan i mig ordna! 
Imorgon blir jag nog hemma, har inte mått helt sådär 100 nu på den senaste tiden och så är de någon j*vla teater och det pallar jag verkligen inte... Och sen på eftermiddagen bär det av till älskade mor & far i Glava! :)

Längtar rätt mycket tills på måndag då jag inleder 7 veckors praktik på ett dagis, fast ska ha typ 2 pröva veckor först. Men hoppas allt går som det ska. Barnen är från 1-5 år, hon som jobbar på dagiset sa att jag skulle ha kläder som tål kladd. Och det kan jag förstå ! :)
Kul! Och inte så långt ifrån där jag bor typ 10-15 min bara :) 

Men skriver senare!
Puss & kram <3 

Jag älskar dig Anton, du är mitt allt ! <3 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback