Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Nu ser det betydligt mycket bättre ut!

Nu har jag städat! Jag har till och med dammsugit & skurat, det var inte planerat men tänkte när jag ändå var igång så. 
Bara disken kvar nu , men den lämnar jag över till älskling, för den orkar jag verkligen inte med x) 

Har en jädrans huvudvärk å, den vägrar tydligen att försvinna. Bara att bita ihop det. Eftersom värktabletter verkar inte ha nån verkan på mig.. Jaja, blir att sitta här med iPaden, säkert spela å lyssna på musik. Standard, älsklingen slutar inte förräns om  2 timmar.... 

Skriver senare, hare gött!
Puss och kram, skumbanan. <3

Får bli mössa idag igen , ursäkta bilden men orka inte anstränga mig ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback