Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Trött som f*n!

Är så himla trött och vet inte varför, kanske sov för länge. Vet att det låter konstigt, men jag blir faktiskt tröttare om jag sover mer än 6-7 timmar... Inatt sov jag ca 10 timmar. 
Saknar min älskling jätte mycket också... :'( 

Nu blir det snart en dusch så att jag kan känna mig fräsch, det gör jag verkligen inte nu. Är faktiskt lite pirrig inför praktiken imorn också :O. Det ska bli kul, men ändå nervös. Även fast jag ska va med småbarn. Det jag tänker på är att jag kanske gör nånting fel *peppar peppar ta i trä*! Jaa..

Inte mycket mer att säga just nu, men skriver senare!
Puss & kram <3 

Ps. Jag har börjat undra på om jag kanske går i sömnen, ibland händer det oförklarliga saker.. Som inatt, jag minns att jag somnade med tröjan på.. När jag vaknade, var den borta :S. 
Hmm... 

Vill ha värme och sol! Inte blött, molnigt och kyla..
Bild på mig och älskling från Maj 2012' 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback