Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Det var ett tag sen nu!

Nu var det att längesen jag la in ett inlägg. Men känner att jag har inte haft mycket att skriva om. Visst det har varit jul osv, det brukar man skriva om. Men det är tråkigt om man inte har bilder... Och tyvärr hade jag inte med mig kameran på jul :) 
Gott nytt år kan jag ju passa på att säga också! 
Hoppas att 2014 blir awesome. Har en känsla av att det kommer bli det också. 
Nyår var rätt okej. Jag var hemma i glava. Hade det jätte mysigt. Tills jag fick reda på att syrrans hund Kila hade rymt. Men hon har hittats nu! Gud vilken lättnad! Så nu, kan året fortsätta och hoppas på att det kan bli sommar. Sen vil jag ju ha september åå. Vill bli 18 ofc. ;)
 
Har faktiskt inte mycket att säga så.
This is it. 
Skolan börjar snart igen, och jag vill INTE.
 
God fortsättning! 
Puss & kram ♥
Fick bli en bild på mina 2 bästa pöjker! 
Älskade Anton, och kompisen Joel! 
2 man kan lita på det! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback