Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Nu var det längesen asså!

Det var ett bra tag sen jag skrev nu. Jag har 3 orsaker till varför! 
1. Har haft andra saker för mig t.ex skola.
2. Inte visst vad jag skulle skriva om.
3. Inte mått så bra.
 Där har ni mina 3 anledningar, kanske inte dom bästa men aja :)
Är hemma idag, hade inte världens bästa dag igår må jag säga! Det var någon jävla idiot på ask, som hade skrivit att anton var otrogen mot mig på min ask. Sen skrivit att jag och anton skulle ta ett allvarligt snack, och att anton skulle veta exakt vem det var. 
Så jag grät,grät,grät i flera timmar, älsklingen var i ch-berg. Han skulle åka dit innan jag berätta vad som hänt, så sen ville han inte åka men jag sa att han skulle göra det. För att för mig är det bäst att vara själv ibland när jag är ledsen. Men jag tog en promenad, sen kom älsklingen hem. Åt tacos. Och han fick mig att le igen! Så dags att lägga skiten bakom sig och ta nya tag. Min ask är borta nu så jag slipper mer skitsnack! Har en del vänner också som fråga hur det var med mig, det var gulligt! Pga detta har jag knappt fått någon sömn inatt, så ville mig inte till skolan :)

Precis sett på PH , på swefilmer. (Har inte 3:an) men de nya avsnitten kommer in där snabbt. Och jag vet att man kan se på tv3 play men använder ipaden och då blir det bara krångligt tycker jag. Hehe. Semi nästa vecka också. Shiiet, nervöst. Haha. 
Börjar störa mig lite på Aina. Hon verkar helt söt och snäll. Men egentligen så är hon falsk. Anja säger det att Aina aldrig säger något dumt om någon. Men, jag tycker att hon säger en hel del. Speciellt när hon pratar ensam. Så, sticker hon och gråter till första bästa person. Det ska va så synd om Aina. Aja, det är ett spel. Det kanske är hennes hemliga teknik. I don't know. Och Anja däremot, hon överreagerar extremt mycket. Samir sätter sig bredvid Linnea och pratar, och Anja blir dret förannad. Inte ens jag är så "svartsjuk". Jaja, jag vill ändå se Samir & Anja och Tobias & Mia i final,! :) 
Lets see, lets seee..

Jaja, nu blire ut å ta morgon ciggen, kanske ta på sig kläder först :o Höhö. Långt inlägg blev detta :o. Men ska försöka lägga in minst ett inlägg per dag nu!
Puss & Kram! 


Aina ser väldigt butter ut xD 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback